Poker Stars online recenzie

Poker Stars este o platformă online specializată pe poker, care îți dau ocazia de a participa în numeroase turnee de poker atât la nivel avansat, cât și la nivel de începător. Platforma este licențiată în mai multe țări de pretutindeni în lume și le permite jucătorilor majori să parieze cu bani reali. Mai multe despre ce poți găsi pe site-ul Poker Stars și despre tipurile de jocuri puse la dispoziție de sistem poți citi în recenzia de mai jos.

Cum te înregistrezi pe Poker Stars

Înregistrarea durează doar câteva secunde. E o procedură standard, care implică introducerea unor date în câmpuri special desemnate. Dacă încă nu te-ai înregistrat pe vreun alt site de jocuri de noroc, noi îți arătăm cum funcționează întregul proces în câțiva pași simpli, care trebuie urmați ca să îți poți crea profilul.

1 – Accesează site-ul și fă click pe butonul „Înregistrează-te acum”, în colțul din dreapta sus.

2 – La pasul 1, introdu țara din care provii, adresa de email, ID-ul și parola.

3 – La pasul următor, selectează că ești de acord cu Termenii și condițiile platformei.

4 – Dacă ai completat toate aceste câmpuri, fă click pe „Creează cont”.

Ce turnee de poker sunt disponibile pe Poker Stars?

Ai la dispoziție mai multe opțiuni care te pot ajuta să alegi ce turneu de pokerjoci. Pentru a vizualiza toate tipurile de evenimente, trebuie să apeși pe „Turnee”, în meniul principal. Astfel, vei putea trece în revistă sugestiile de pe platforma online. În cele ce urmează, îți vom prezenta principalele variante pe care le poți alege, în așa fel încât să știi la ce să te aștepți pe platforma Poker Stars:

• Tipuri de turnee – aceasta este una dintre cele mai bogate secțiuni. Sunt puse la dispoziție turnee de poker cu eliminări, dar și alte tipuri de jocuri pe care le vei descoperi tu însuți. Paleta e extrem de diversă, așa că ne e greu să alegem un anume turneu.
  • Turnee principale – în secțiunea aceasta, vei primi acces la principalele turnee de poker organizate la nivel mondial. Sunt oferite zeci de evenimente la care poți juca pentru a te distra, folosind bani virtuali. Poți, de asemenea, să pariez cu bani reali.
  • Turnee anuale – aici vei găsi turneele de poker care au loc o dată pe an și pun la bătaie fonduri de premii de sute de mii, poate chiar milioane de dolari. Poți intra ușor și rapid în oricare dintre acese turnee.
Poker Stars Înregistrare

Jocuri de poker pe site

Pe platforma Poker Stars vei găsi toate jocurile de poker populare, printre care se numără Texas Hold’em, Stud Poker, Omaha High, Omaha High/Low, Five Card Draw și multe altele. Există, de asemenea, o secțiune în care poți juca poker în timp real, față în față cu un dealer adevărat, care apare pe ecran prin conexiune video. Cea mai bună parte e că aici poți găsi toate tipurile de poker de care ai auzit vreodată. Platforma nu e disponibilă și în Bulgaria. Așadar, dacă iubești pokerul online, ai ajuns la locul potrivit.

Modalități de depunere și retragere a banilor

Operatorul pune la dispoziție metode flexibile cu ajutorul cărora poți să depui bani reali în cont sau să îți retragi câștigurile. Ai opțiunea de a face depuneri și retrageri prin transfer bancar sau cu portofele electronice. Adevărul e că metodele de plată nu sunt foarte numeroase, dar în mod clar asigură confortul clienților. Hai să aruncăm o privire asupra lor:

• Transfer bancar;
  • Transfer bancar direct;
  • Neteller;
  • Skrill;
  • Carduri bancare – VISA;
  • MuchBetter;

Unele dintre metodele menționate anterior pot fi folosite și pentru depuneri rapide, atunci când participi la turnee de poker. Astfel, dacă ești în mijlocul unui joc și ai rămas fără bani în cont, poți face o depunere imediat, folosind Skrill, Neteller sau MuchBetter. Desigur, e posibil ca operatorul să adauge, în timp, multe alte metode de a face depuneri rapide.

Poker Stars – versiunea mobilă și aplicația

Dacă nu vrei să descarci nimic pe telefon, poți juca pe versiunea mobilă a site-ului Poker Stars. Tot ce trebuie să faci este să deschizi motorul de căutare de pe dispozitivul tău și să introduci adresa site-ului. Îți va fi prezentată o versiune adaptată pentru telefoane mobile, care se mulează pe ecranul telefonului și îți oferă toate opțiunile disponibile și în varianta desktop.

Dacă vrei să pariezi cu doar câteva click-uri, fără niciun disconfort, poți descărca aplicația mobilă, care rulează pe telefoane și tablete cu sistem de operare Android sau iOS. Aplicația este foarte bine construită, oferind acces la toate turneele de poker și la toate tipurile de jocuri disponibile pe Poker Stars. Nu ocupă multă memorie și se instalează în doar câteva secunde.

Cum poți paria pe platforma Poker Stars?

Când accesezi site-ul, poți vedea un buton numit „Descarcă PokerStars”. Apasă pe respectivul buton și notează clientul special de poker care îți va garanta accesul la jocurile și turneele companiei. În acest program, vei primi o listă cu toate jocurile, dar și acces la toate mesele de poker. Vei putea selecta un joc cu doar un click. Accesul e extrem de ușor, pentru că fiecare client poker are la dispoziție o interfață ușor de înțeles. Odată cu programul a fost descărcat, trebuie să introduceri numele de utilizator și parola, după care poți juca în liniște. Dacă întâmpini probleme, poți contacta echipa de suport a platformei Poker Stars.

Ce părere ai despre site-ul Poker Stars?

În primul rând, trebuie să precizăm că acesta este primul site specializat de poker din România. Partea bună este că operatorul e licențiat de Comisia Națională pentru Jocuri de Noroc și fiecărui adult îi este permisă înregistrarea. Noi am evaluat opțiunile puse la dispoziție și putem spune cu încredere că acest sistem este foarte bine construit și îți permite să accesezi cele mai tari jocuri și turnee.

Luând în considerare toate propunerile primite, menționăm că nu am remarcat critici serioase, cu excepția celei vizând metodele de plată insuficiente. Toate celelalte caracteristici sunt la cel mai înalt nivel, ceea ce se poate vedea imediat ce accesezi site-ul și te înregistrezi, direct prin link-ul oferit de noi. Sperăm că evaluarea noastră ți-a fost de folos. Le urăm tuturor jucătorilor mult succes și profituri mari, care să îi facă fericiți!